Ήταν δύο αναρχικοί στην πλατεία των Εξαρχείων και έπαιζαν σκάκι. Το παιχνίδι είχε προχωρήσει αρκετά όταν ο ένας πετάγεται και λέει ΜΑΤ (Σκακιστικός Όρος) και ο άλλος απαντά:
- "Πού είναι να τους ξεσκίσω;;;"
Συζητηση αναμεσα στον Τοτο και τον Κωστη:
- Εσυ Τοτο, κανεις την προσευχη σου πριν το φαγητο;
- Οχι, δεν υπαρχει λογος. Η μαμα μου ειναι πολυ καλη μαγειρισσα!...