Γιατί οι παίκτες του Ολυμπιακού έχουν όλοι JEEP 4Χ4; Γιατί φοβούνται τους συνεχείς αποκλεισμούς.
Τι έχουμε αν πάρουμε την Παπαρήγα και τη φυτρώσουμε;Την Παπαρίζου.