- Γιατί τα φλαμίγκο έχουν το ένα τους πόδι σηκωμένο;- Γιατί αν σηκώσουν και το άλλο θα πέσουν!!!
-Τι κοινό έχουν τα Ζωνιανά με την εκκλησία;-Και στα δυο για να μπεις πρέπει να κάνεις τον σταυρό σου.