Λέει η μαμά στον Τοτό:
- Τοτό, πήγαινε στο κρεοπωλείο και αγόρασέ μου ένα κοτόπουλο.
- Μα μαμά, φοβάμαι να περάσω απέναντι.
- Καλά, λέει η μαμά. Περίμενε να περάσουν όλα τα αυτοκίνητα και μετά πέρνα τον δρόμο απέναντι.
Ξεκινάει ο Τοτός, φτάνει στον δρόμο, κάθεται μία ώρα, δύο ώρες, τρεις ώρες και κλαίει.
Περνάει ένας παππούς και λέει στον Τοτό.
- Γιατί κλαις, παιδάκι μου;
- Να, μου είπε η μαμά μου να πάω στο κρεοπωλείο να αγοράσω κοτόπουλο, και είπε να περιμένω να περάσουν τα αυτοκίνητα, και από τότε δεν έχει περάσει κανένα...
Ένας νέος οδηγός, προσπαθεί να παρκάρει το καινούργιο του αυτοκίνητο. Επειδή όμως ο χώρος είναι στενός, δυσκολεύεται και ζητά από ένα πιτσιρικά να τον βοηθήσει.
-Έλα, έλα, του λέει αυτός. Έλα.....έλα.....έλα.....όπως είσαι! Έλα....έλα......
ΜΠΑΜ! Το αυτοκίνητο με την όπισθεν καρφώνεται σ ένα σταθμευμένο φορτηγό.
Κι ο πιτσιρικάς:
-.....Έλα, βλάκα, να δεις τι έκανες!!!