you drink the whisky dry hammer....πίνεις το ουίσκι ξεροσφύρι.... take me on the phone....πάρε με τηλέφωνο....
Δημοσιογράφος: Κύριε Γκάντι, τι γνώμη έχετε για τον Δυτικό Πολιτισμό;Γκάντι: Νομίζω ότι θα ήταν μια πολύ καλή ιδέα