Ο ασθενής λέει στο γιατρό:
"Γιατρέ, έσπασα το χέρι μου σε δυο μέρη".
Και ο γιατρός του απαντά:
"Προς Θεού, μην ξανάπατε ποτέ σε αυτά τα μέρη".
Πώς κάνεις την/τον baby-sitter Σε ένα νεγράκι?
-Βρέχεις τα χείλη του Και το κολλάς σαν βεντούζα Στον τοίχο.