Ρωτάει κάποιος τον μικρό Τοτό: - Πού πας μικρέ μου; Στο σχολείο; - Δεν πηγαίνω... με στέλνουν!!
- Γιατί είσαι στεναχωρημένος;- Ασε, παραλίγο να πατήσω την πεθερά μου!- Δεν έπιασαν τα φρένα;- Όχι, το γκάζι!