Ένα πρωί μια μαμά πάει να ξυπνήσει το γιο της.
"Ξύπνα, αγόρι μου. Είναι ώρα να πας σχολείο"
"Γιατί μωρέ μαμά; Δε θέλω να πάω"
"Πες μου δυο λόγους γιατί δε θέλεις να πας"
"Τα παιδιά δε με χωνεύουν και οι δάσκαλοι με μισούν. Να γιατί!"
"Αυτός δεν είναι λόγος να μη θες να πας σχολείο. Έλα, σήκω να ετοιμαστείς"
"Πες μου δυο λόγους γιατί πρέπει να πάω στο σχολείο"
"Λοιπόν... Ένας λόγος: Είσαι 52 ετών. Κι ένας δεύτερος; Είσαι ο Διευθυντής!"
Συζητάνε οι δύο υπάλληλοι της τράπεζας μετά την ληστεία:
- Καταλαβαίνω, λέει ο ένας, γιατί ο κλέφτης πήρε από το χρηματοκιβώτιο τα λεφτά και τα κοσμήματα, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πήρε μαζί και την γυναίκα του διευθυντή!
- Ε, αυτό είναι εύκολο! Για να μην βάλει ο διευθυντής την αστυνομία να τον βρούνε!