Στον ΟΑΕΔ δυο άνθρωποι συζητούν. "Δυστυχισμένε, είσαι πολύ καιρό
άνεργος;", ρωτάει ο ένας. "Δυστυχώς, ναι, από τότε που
πέθανε η μάνα μου". "Και πότε πέθανε;", συνεχίζει ο πρώτος. Και ο άλλος:
"Στη γέννα"!
Σε ένα καθωσπρέπει εστιατόριο μπαίνει ένας κύριος ,κάθεται σε ένα τραπέζι, φοράει μια πετσέτα στο λαιμό και περιμένει παραγγελία. Τον βλέπει ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου και λέει στον σερβιτόρο νευριασμένος: «Πήγαινε στον κύριο που έχει βάλει την πετσέτα στο λαιμό του και δείξA του με ευγενικό τρόπο πως εδώ δεν κάνουμε τέτοια πράγματα.» Πηγαίνει τότε ο σερβιτόρος στον κύριο με την πετσέτα και του λέει ευγενικά: «Τι θα θέλατε, κύριε; Ξύρισμα ή κούρεμα;»