Ένας πάει στον κινηματογράφο και λέει :
-Θέλω δύο εισιτήρια .
- Για τον Ρωμαίο και την Ιουλιέτα ;
- Όχι , για μένα και την κόρη μου .
- Γιατρέ μου, έχω ένα σοβαρό πρόβλημα, λέει ο ασθενής στο γιατρό του.
- Δηλαδή; τον ρωτάει ο γιατρός.
- Να, γιατρέ μου, ό,τι και να φαω, το χέζω ατόφιο. Δηλαδή αν φάω πατάτες, χέζω πατάτες, αν φάω μακαρόνια, χέζω μακαρόνια, αν φάω κοτόπουλο με μπάμιες, χέζω κοτόπουλο με μπάμιες και πάει λέγοντας. Τι πρέπει να κάνω για να επανέλθω στο φυσιολογικό;
- Λοιπόν, φίλε μου, είναι πολύ απλό! Φάε σκατά!!