Ο πρωθυπουργός πάει στον καταυλισμό των τσιγγάνων και λέει ότι όσοι έχουν πάνω από 5 παιδιά θα πάρουνε από ένα σπίτι.
Το ακούει ένας τσιγγάνος και λέει:
- Α, ρε γυναίκα! Έχουμε μόνο 4 παιδιά. Αλλά δεν πειράζει θα πάω να φέρω και τα δύο που έκανα με μία άλλη..
Πηγαίνει τα φέρνει, και τα βάζει σε μία σειρά να τα μετρήσει.
Τα μετρά, τα ξαναμετρά, πάλι 4 τα βγάζει..
- Ρε γυναίκα, πάλι 4 τα βγάζω! Τι στο καλό;
- Α, τα άλλα δύο ήρθε ο πατέρας τους και τα πήρε!
Μια φορά πηγαίνει σε ένα περίπτερο κάποιος που δεν μίλαγε καλά ελληνικά, και λέει στον περιπτερά:
- Παγωτό κεράσι;
- Πρώτο ψυγείο αριστερά, λέει ο περιπτεράς.
Βρίσκει ο πελάτης το ψυγείο, παίρνει το παγωτό, το ανοίγει, το δαγκώνει και λέει στον περιπτερά:
- Εγώ κεράσει άλλη φορά!