Σε ένα τρελάδικο αποφάσισαν οι τρόφιμοι να παίξουν μπάλα.
Χωρίστηκαν λοιπόν σε ομάδες με κοκκινες και μπλέ φανέλες και αρχίσαν να τρέχουν πάνω κάτω.
Τους βλέπει ένας περαστικός και ρωτάει τον διαιτητή.
Περαστικός : - Τι γίνεται εδώ πέρα;
Διαιτητής : - Έχουμε αγώνα ποδοσφαίρου.
Περαστικός : - Καλά, και η μπάλα πού είναι;
Διαιτητής : - Σιγά μωρέ, δεν παίζουν και για πρωτάθλημα!!!!
Η δασκάλα λέει στον Τοτό:
- Τοτέ κλείνε μου την φράση "δεν έχω μολύβι".
- Μάλιστα κυρία. Δεν έχω μολύβι, δεν έχεις μολύβι, δεν έχει μολύβι, δεν έχουμε μολύβι, δεν έχετε μολύβι, δεν έχουνε μολύβι. Μα καλά κυρία, ποιος πήρε όλα τα μολύβια;;;;;;;;;;