Γιατί οι ολυμπιακοί πάνε με μπρίκι και καμινέτο στο γήπεδο;για να ζεσταθεί ο... <Καφές>.
Τη τελευταία φορά που τσακώθηκα με τη γυναίκα μου έφταιγα εγώ. Με ρώτησε τι έχει στην τηλεόραση και της είπα "σκόνη"