Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Στην ψειρού

Ηταν τρεις ισοβίτες και συζητούσαν τι θα κάνουν στη φυλακή για την υπόλοιπη ζωή τους: Βγάζει ο πρώτος ένα γιο-γιο:
- Εγώ με αυτό το γιο-γιο θα παίζω συνέχεια.
Βγάζει ο δεύτερος μία τράπουλα:
- Εγώ θα παίζω με αυτήν εδώ την τράπουλα.
Βγάζει και ο τρίτος ένα κουτί ταμπόν !!!
- Εγώ πήρα αυτά.
- Μα, τι θα τα κάνεις αυτά;
- Στις οδηγίες χρήσης γράφει ότι με αυτά μπορώ να παίζω τένις, να τρέχω, να κολυμπάω, να κάνω ορειβασία...




Τυχαίο ανέκδοτο

οι έξυπνοι

Ήταν δύο φίλοι που ήθελαν να κάνουν τους έξυπνους πήγαν λοιπών στην παραλία και συμφώνησαν να μιλούν στα αγγλικά.
Ξαφνικά λέει ο Κωστίκας :
-Ρε Γιωρίκα give me the ball!
και ο Γιωρίκας:
-Ποιό μπολ ρε αυτό με τους κεφτέδες;