Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Στην δικτατορία

Επι δικτατορίας είναι κάποιος νυχτιάτικα έξω από ένα σπίτι και φωνάζει:
- Μωρήηηηηη..... μωρήηηηηηηη...
Περιμένει λίγο, δεν του απαντάει κανείς οπότε συνεχίζει:
- Μωρήηηηηηηηηη..... μωρήηηηηηηηηηη...
Κάποιος περαστικός πλησιάζει από περιέργεια και ρωτάει:
- Με συγχωρείτε, αλλά ποιόν φωνάζετε;
- Τη γυναίκα μου να με ανοίξει, επειδή ξέχασα τα κλειδιά.
- Δεν θέλω να σας κάνω παρατήρηση, αλλά το βρίσκετε πρέπον να φωνάζετε "μωρή" τη γυναίκα σας;
- Αν θες φώναξέ την εσύ... Ελευθερία τη λένε...




Τυχαίο ανέκδοτο

Το μαγιό ...

Ένα ζεστό απόγευμα, μια μεγάλη δημόσια πισίνα είναι γεμάτη με εκατοντάδες λουόμενους. Κάποια στιγμή, το μεγάφωνο μεταδίδει το παρακάτω μήνυμα: - "Η κυρία που έχει το μαγιό με τις λευκές και πράσινες ρίγες παρακαλείται να παρουσιαστεί στα αποδυτήρια. Ξέχασε να το φορέσει".