Ο Θεός στην αρχή πειραματίστηκε φτιάχνοντας τον άντρα.....και αφού απέκτησε πείρα ...θαυματούργησε φτιάχνοντας τη " Γυναίκα" !!!!
Πως λέγετε ο Ισπανός φοβιτσιάρης? ANTONIO EKLASA MENTEZ