- Ποιό είναι το άκρον άωτον της υπομονής;- Να περιμένεις με το σεικέρ στο χέρι τον επόμενο σεισμό!!!
Χαζεύει στο μάθημα της φυσικής ο Τοτός:- Ποιός ίδρυσε το σύμπαν, Τοτέ; ρωτά αιφνιδιαστικά η καθηγήτρια.- Εγώ κύρια, αλλά δεν θα το ξανακάνω.