Γιατί τα SCODA έχουν την αντίσταση για το θερμαινόμενο τζάμι από την έξω μεριά του τζαμιού και όχι από την μέσα όπως όλα τα αυτοκίνητα;
Για να ζεσταίνονται τα χέρια αυτών που το σπρώχνουν.
- Μπόμπο, γιατί δεν έγραψες 50 φορές την φράση "είμαι ξεχασιάρης";
- Γιατί το ξέχασα, κυρία.