Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Σας τα 'λεγα εγώ!

Ήταν ένας οδηγός και περνούσε τα διόδια της Αττικής οδού που μόλις έχει φτιαχτεί.
Τον σταματάει ένας αστυνομικός και του λέει:
- Μπράβο, είστε το χιλιοστό αμάξι που περνάει από αυτή την οδό και κερδίζετε ένα μπουκέτο λουλούδια και 500 €.
Τι σκέφτεστε να κάνετε με αυτά τα λεφτά;
Και ο οδηγός απαντάει:
- Να βγάλω δίπλωμα.
Πετάγεται η γυναίκα του από δίπλα και λέει:
- Μην τον ακούτε κύριε αστυνομικέ, δεν ξέρει τι λέει όταν είναι μεθυσμένος.
Λέει και ο βαρύκουος παππούς απο το πίσω κάθισμα:
- Σας τα 'λεγα εγώ, δεν θα πηγαίναμε μακριά με κλεμμένο αμάξι!!!




Τυχαίο ανέκδοτο

Χωρίς Μπάλα!

Σε ένα τρελάδικο αποφάσισαν οι τρόφιμοι να παίξουν μπάλα. Χωρίστηκαν λοιπόν σε ομάδες με κόκκινες και μπλε φανέλες και άρχισαν να τρέχουν πάνω κάτω. Τους βλέπει ένας περαστικός και ρωτάει τον διαιτητή:
- Τι γίνεται εδώ πέρα;
- Έχουμε αγώνα ποδοσφαίρου.
- Καλά και η μπάλα πού είναι;
- Σιγά μωρέ δεν παίζουν και για πρωτάθλημα...