Ένας Τεξανός, ήθελε από καιρό να πάει για ψάρεμα σε πάγο. Είχε δει πολλά ντοκιμαντέρ σχετικά, είχε διαβάσει βιβλία, γράφτηκε συνδρομητής σε περιοδικά. Αγόρασε λοιπόν και το σχετικό εξοπλισμό και την έκανε για την κοντινότερη παγωμένη λίμνη. Στερεώνει την ειδική καρέκλα του, βγάζει το ειδικό καλάμι του και φυσικά και το ειδικό πριόνι και ετοιμάζεται να κόψει μια τρύπα στον πάγο.Ξαφνικά ακούγεται μια φωνή από τον ουρανό:
-ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΨΑΡΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΓΟ
Μένει κόκαλο ο τύπος. Κοιτάει γύρω δεν βλέπει κανέναν. Ανοίγει το θερμός του, βάζει λίγο καφέ και ξαναξεκινάει να κάνει την τρύπα. Πάλι ακούγεται η φωνή:
-ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΨΑΡΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΓΟ.
Ο Τεξανός τα έχει παίξει κανονικά, κοιτάει προς τον ουρανό και λέει:
-Εσύ είσαι Κύριε;
Και η φωνή απαντάει:
-Ο ΕΠΙΣΤΑΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΓΟΔΡΟΜΙΟΥ ΕΙΜΑΙ ΡΕ ΒΛΑΚΑ!
Μια φορά κι έναν καιρό, ήταν ένας νεαρός, που ήθελε να πάει βόλτα σένα χωριό.
Καθώς μπήκε μέσα στο χωριό, πατάει ένα νεογέννητο κοτοπουλάκι, και αμέσως άρχισε να αισθάνεται άσχημα.
Πάει λοιπόν ο νεαρός, και βρίσκει τον ιδιοκτήτη , που είχε το κοτοπουλάκι, και του λέει:
-Χίλια συγγνώμη, σας το ορκίζομαι δεν το ήθελα, να βλέπετε...ήταν τόσο μικρό που...καταλαβαίνετε...! Θέλω με κάποιο τρόπο να σας το αντικαταστήσω...
Κι απορημένος ο ιδιοκτήτης του απαντάει:
-Εντάξει άνθρωπέ μου, το κοτέτσι εκεί πίσω είναι, πήγαινε και κάνε ότι νομίζεις!!!