Μπαίνει ο δάσκαλος στην τάξη και αρχίσαν να μουρμουράνε οι μαθητές ότι δεν πρόλαβαν να διαβάσουν γιατί είχαν 15 σελίδες Ηρόδοτο.
- Και γκρινιάζετε γι αυτό; τους απαντησε. Τι να πω και εγώ που έκανα Ηρόδοτο στο Αρχαίο;
- Ε ναι ρε κύριε, αλλά όταν κάνατε εσείς Ηρόδοτο δεν είχε εφευρεθεί η μετάφραση.
O μαθητής στον δάσκαλο:
- Κύριε, νομίζω ότι είστε άδικος. Δεν νομίζω πως η εκθεσή μου είναι για μηδέν.
- Ούτε κι εγώ, αλλά βλέπεις δεν υπάρχει κατώτερος βαθμός!!!!!!!!!