Δύο κυνηγοί βρίσκονται στο δάσος, όταν ξαφνικά ο ένας σωριάζεται κάτω. Δεν φαίνεται να αναπνέει και τα μάτια του γυαλίζουν.
Ο άλλος καλεί το Πρώτων Βοηθειών από το κινητό του.
- Ο φίλος μου είναι νεκρός, λέει ταραγμένος στον τηλεφωνητή.
- Κρατήστε την ψυχραιμία σας, λέει με καθησυχαστική φωνή ο τηλεφωνητής. Θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Πρώτα, ας σιγουρευτούμε πως είναι νεκρός...
Ακολουθεί σιωπή, και μετά ακούγεται ένας πυροβολισμός.
Ο κυνηγός ξαναπιάνει το τηλέφωνο και λέει:
- Εντάξει! Και μετά;
Ημέρα 1η
Είναι νύχτα. Χασαμε την κόρη του αρχηγού. Την έψαξε όλο το χωριό. Τελικά την βρήκαμε μέσα στο δάσος. Για τιμωρία την γά..σε όλο το χωριό!
Ημέρα 2η
Είναι νύχτα. Χασαμε την κόρη του μάγου. Την έψαξε όλο το χωριό. Τελικά την βρήκαμε μέσα σε μια σπηλιά. Για τιμωρία την γά..σε όλο το χωριό!
Ημέρα 3η
Είναι νύχτα. ΧΑΘΗΚΑ!!! ΦΟΒΑΜΑΙ!!!