Δυο μεθυσμένοι που είναι και οι μοναδικοί πελάτες κάθονται στο μπαρ.
Κάποια στιγμή ρωτά ο μεγαλύτερος σε ηλικία τον άλλο:
- Δε μου λες ρε παλικάρι που μένεις;
- Στην Κυψέλη απαντά ο νεότερος.
- Κοίτα σύμπτωση και εγώ εκεί μένω. Σε ποιον δρόμο;
- Στην Φ. Νέγρη λέει ο νεότερος.
- Μη μου πεις και εγώ στον ίδιο δρόμο μένω. Σε ποιόν αριθμό;
- Στο 24.
- Δεν το πιστεύω και εγώ στο νούμερο 24 μένω. Και σε ποιον όροφο;
- Στον τρίτο λέει ο άλλος.
- Δεν είναι δυνατόν και εγώ στον τρίτο μένω. Και πως σε λένε;
- Παπαδόπουλο.
- Για κοίτα να δεις και μένα Παπαδόπουλο με λένε.
Ξαφνικά ακούγεται η βαριά χοντρή φωνή του μπάρμαν να λέει:
- Ρε δεν πάτε στο διάολο πατέρας και γιος κάθε βράδυ τα ίδια μου κάνετε!
Μπαίνει ένας καουμπόι σε ένα σαλούν και παραγγέλνει ένα ουίσκι.
Βλέπει έναν και τον ρωτάει:
- Πόσο κάνει 1+1;
- 2.
Βγάζει ο καουμπόι το περίστροφο και τον πυροβολεί.
Ρωτάει άλλον:
- Πόσο κάνει 1+1;
- 2.
Τον πυροβολεί και αυτόν. Ρωτά έναν τρίτο:
- Πόσο κάνει 1+1;
- 3.
Δεν τον πυροβολεί.
Τον ρωτάει ο μπάρμαν:
- Γιατί αυτούς που απάντησαν σωστά τους πυροβόλησες και αυτόν τον άφησες να ζήσει;
- Γιατί οι άλλοι ήξεραν πολλά...