Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Που μένεις;

Δυο μεθυσμένοι που είναι και οι μοναδικοί πελάτες κάθονται στο μπαρ.
Κάποια στιγμή ρωτά ο μεγαλύτερος σε ηλικία τον άλλο:
- Δε μου λες ρε παλικάρι που μένεις;
- Στην Κυψέλη απαντά ο νεότερος.
- Κοίτα σύμπτωση και εγώ εκεί μένω. Σε ποιον δρόμο;
- Στην Φ. Νέγρη λέει ο νεότερος.
- Μη μου πεις και εγώ στον ίδιο δρόμο μένω. Σε ποιόν αριθμό;
- Στο 24.
- Δεν το πιστεύω και εγώ στο νούμερο 24 μένω. Και σε ποιον όροφο;
- Στον τρίτο λέει ο άλλος.
- Δεν είναι δυνατόν και εγώ στον τρίτο μένω. Και πως σε λένε;
- Παπαδόπουλο.
- Για κοίτα να δεις και μένα Παπαδόπουλο με λένε.
Ξαφνικά ακούγεται η βαριά χοντρή φωνή του μπάρμαν να λέει:
- Ρε δεν πάτε στο διάολο πατέρας και γιος κάθε βράδυ τα ίδια μου κάνετε!




Τυχαίο ανέκδοτο

Ήξεραν πολλά

Μπαίνει ένας καουμπόι σε ένα σαλούν και παραγγέλνει ένα ουίσκι.
Βλέπει έναν και τον ρωτάει:
- Πόσο κάνει 1+1;
- 2.
Βγάζει ο καουμπόι το περίστροφο και τον πυροβολεί.
Ρωτάει άλλον:
- Πόσο κάνει 1+1;
- 2.
Τον πυροβολεί και αυτόν. Ρωτά έναν τρίτο:
- Πόσο κάνει 1+1;
- 3.
Δεν τον πυροβολεί.
Τον ρωτάει ο μπάρμαν:
- Γιατί αυτούς που απάντησαν σωστά τους πυροβόλησες και αυτόν τον άφησες να ζήσει;
- Γιατί οι άλλοι ήξεραν πολλά...