Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Που είναι η ζάχαρη;

Λέει η δασκάλα στον Τοτό:
- Για πες μας Τοτέ μία πρόταση με τη λέξη ζάχαρη...
- Σήμερα το πρωί ήπια το γάλα μου!
- Μα πού είναι η ζάχαρη;
- Μες το γάλα, κυρία!!!




Τυχαίο ανέκδοτο

Πώς λέγεται στα κινέζικα το 2 (Για Πατρινούς);

ΓιαΤαραμπούρα!