Χικ,χεκ,χοκ
Ένα μικρό παιδάκι ρωτάει τον κρητικό πατέρα του:- Μπαμπά τί θα πει σωβινιστής;Ο πατέρας απαντά:- Σωβινιστής, παιδί μου, είναι αυτός που νομίζει ότι ο τόπος του είναι καλύτερος από την Κρήτη!!