ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ
1. Περνάς τον περισσότερο χρόνο σου σε ένα κελί 8 Χ 10.
2. Σου παρέχουν τρία γεύματα την ημέρα.
3. Μειώνεις το χρόνο παραμονής σου με καλή συμπεριφορά.
4. Ο φύλακας κλειδώνει και ξεκλειδώνει όλες τις πόρτες για σένα.
5. Μπορείς να βλέπεις τηλεόραση και να παίζεις ηλεκτρονικά.
6. Έχεις τη δική σου τουαλέτα.
7. Επιτρέπουν στους φίλους και συγγενείς σου να σε επισκεφθούν.
8. Οι φορολογούμενοι πληρώνουν όλα τα έξοδα για σένα.
9. Πρέπει να αντιμετωπίσεις σαδιστές δεσμοφύλακες.
ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
1. Περνάς τον περισσότερο χρόνο σου σε ένα γραφείο με διαχωριστικό 6Χ8.
2. Κάνεις διάλειμμα μόνο για ένα γεύμα, που το πληρώνεις εσύ.
3. Φορτώνεσαι περισσότερη δουλειά, αν δείξεις καλή διαγωγή.
4. Πρέπει να κουβαλάς πάνω σου κλειδιά για να ανοίγεις τις πόρτες.
5. Σε απολύουν αν βλέπεις τηλεόραση και παίζεις ηλεκτρονικά.
6. Την τουαλέτα την μοιράζεσαι με κάτι ηλίθιους που κατουράνε το καπάκι.
7. Δεν μπορείς ούτε στο τηλέφωνο να μιλήσεις με τους δικούς σου.
8. Πρέπει να πληρώνεις όλα τα έξοδα για να πας στο γραφείο και ύστερα σου κρατούν από το μισθό σου φόρους για τους φυλακισμένους.
9. Τους ονομάζουν "διευθυντές"
Σου εύχομαι μία όμορφη μέρα στο γραφείο. Εγώ πάω φυλακή!!!
Ένας εργαζόμενος ζητάει άδεια από το αφεντικό του να φύγει πιο νωρίς από τη δουλειά γιατί πεινούσε πολύ κι έπρεπε να πάει σπίτι του να φάει.
Όταν του το λέει, εκείνος τον ρωτάει:
- Πεινάς πολύ;
- Πεινάω, του απαντάει ο εργαζόμενος.
- Τότε πιες ένα ποτήρι νερό, του λέει το αφεντικό του.
Στη συνέχεια τον ξαναρωτάει αν πεινάει και του βάζει να πιει άλλο ένα ποτήρι νερό... Αυτό γίνεται πολλές φορές, ώσπου κάποια στιγμή ο άνθρωπος φούσκωσε. Tο αφεντικό, τον ρωτάει, αν μετά από τόσο νερό πεινάει ακόμα.
Όχι, απαντάει ο δυστυχής.
Oπότε το αφεντικό, τον κοιτάει επιτιμητικά και του λέει:
- Είδες; Δεν πεινούσες, δίψαγες...