Μια φορά σε μια πόλη ήτανε ένας βασηλειάς με το όνομα Νιρ ο οποίος είχε τρέλα με την μουσική και σε κάθε στενό είχε βάλει και απο ενα ηχείο. Μετά απο 20 χρόνια οι κάτοικοι αποφάσισαν να τον σκοτώσουν.Πιο είναι το δίδαγμα της ιστορίας;
pioneer(παει ο νιρ)
Λύκειο. Η φασαρία μέσα στην τάξη είναι απερίγραπτη. Σε μια στιγμή, ο
καθηγητής φωνάζει:
- Θα υσηχάσετε, ή θ αποβάλω κανέναν;
- Όχι, φωνάζει κάποιος.
- Ποιος το είπε το όχι, ρωτά έξαλλος ο καθηγητής.
Και τότε κάποιο; άλλος απαντά:
- Ο Μεταξάς!