Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Περί ορέξεως ουδείς λόγος...

Ο θηριοδαμαστής λέει στο βοηθό του:
- "Εμπα στο κλουβί με θάρρος. Αυτό το λιοντάρι είναι καλό. Το έχουμε αναθρέψει από μικρό με το μπιμπερό..."
- "Κι εγώ ανατράφηκα με το μπιμπερό αλλά αυτό δεν με εμποδίζει σε πληροφορώ να τρώω κρέας!", απαντά ο βοηθός.




Τυχαίο ανέκδοτο

Έρανος

Ένας μητροπολίτης καλεί στο γραφείο του τους πλούσιους της περιοχής και τους λέει:
- Έχω ένα καλό και ένα κακό νέο. Το καλό είναι ότι βρέθηκαν τα χρήματα για το γηροκομείο που χρειάζεται η περιοχή μας. Το κακό νέο είναι ότι τα χρήματα τα έχετε στις τσέπες σας!