-Γιατί ο πελαργός σηκώνει μόνο το ένα πόδι; Γιατί άμα σηκώσει και το άλλο θα πέσει!!!
Ρωτά η δασκάλα τον Τοτό:- Τοτό, πόσοι ήταν οι μαθητές του Χριστού;- Εεε...Του ψιθυρίζει ο διπλανός:- Όσες και οι ώρες του ρολογιού.- ...Εεεε, 8 και 20;