-Γιατί ο Θεός δημιούργησε πρώτα τον άντρα και μετά τη γυναίκα; Γιατί πρώτα γίνονται τα πειράματα και μετά τα θαύματα!!!
Να χαϊδεύεις την λάμπα του ηλεκτρικού και να γαργαλιέται η κόρη του διευθυντή της Δ.Ε.Η.