Το πρωί δεν τρώω γιατί σε σκέφτομαι.
Το μεσημέρι δεν τρώω γιατί σε σκέφτομαι.
Το απόγευμά δεν τρώω γιατί σε σκέφτομαι.
Το βράδυ δεν κοιμάμαι γιατί πεινάω!!!!!!
Τι είναι αυτό που ο Ρέπας το έχει μικρό, ο Χατζηνικολάου μεγάλο, και ο Χριστόδουλος, αν και το έχει δεν το χρησιμοποιεί καθόλου ...
Μα... το επώνυμο βέβαια!
Που πήγε το μυαλό σας;....