Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Πεινάω!!!

Το πρωί δεν τρώω γιατί σε σκέφτομαι.
Το μεσημέρι δεν τρώω γιατί σε σκέφτομαι.
Το απόγευμά δεν τρώω γιατί σε σκέφτομαι.
Το βράδυ δεν κοιμάμαι γιατί πεινάω!!!!!!




Τυχαίο ανέκδοτο

Μικρά & Μεγάλα.......που πήγε το μυαλό σας;

Τι είναι αυτό που ο Ρέπας το έχει μικρό, ο Χατζηνικολάου μεγάλο, και ο Χριστόδουλος, αν και το έχει δεν το χρησιμοποιεί καθόλου ...
Μα... το επώνυμο βέβαια!
Που πήγε το μυαλό σας;....