Ένα ρομαντικό ζευγάρι κάθεται και χαζεύει το φεγγάρι.- Αναρωτιέμαι γιατί δεν κατοικείται το φεγγάρι.- Μα λες βλακείες, αγάπη μου. Οι μισοί κάτοικοι θα έπεφταν στο διάστημα κάθε φορά που χάνεται το μισό...
Από που κλάνει το μπαρμπούνι;Από πουθενά γι αυτό είναι κόκκινο