Μέσα στην τάξη την ώρα που ο καθηγητής παραδίδει μάθημα:
Παιδιά, το σωστό είναι παρονομαστής και όχι παρανομαστής. Όπως πάροδος (παρά και οδός) κ.λ.π.
Εσείς έχετε κανένα παράδειγμα;
-Κύριε, κύριε;!
Λέγε Γιάννη.
-Παρά τέταρτο! (ώρα για διάλειμμα)
- Πως πέθανε ο κάπτεν-Χουκ;
- Πήγε στην τουαλέτα και αφηρημένος σκουπίστηκε με το λάθος χέρι!