Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Πάοκ-Ολυμπιακός... και αγρότες...

Τα Παόκια ετοιμάζονται να κατέβουν Αθήνα για το ντέρμπυ με τον Οσφπ.
Μέσα στα πούλμαν γίνεται ο χαμός.
Φτάνοντας στα Τέμπη έχουν μπλόκο οι αγρότες και δεν τους αφήνουν να περάσουν.
Μετά από ώρες συζητήσεων οι αγρότες λένε ότι θα τους αφήσουν να περάσουν αν τους βγάλουν ένα καλό σύνθημα. Μαζεύονται λοιπόν όλοι και αρχίζουν να τα λένε.
Ξαφνικά χωρίζονται σε δύο ομάδες.
Αρχίζει η μία πλευρά: 'Πεινάει ο αγρότης;;!!'
Η άλλη ομάδα: 'Ναι!!'
Πάλι τα ίδια:
'Πεινάει ο αγρότης;;!!'
'Ναι!!'
Και μετά ενώνονται όλοι μαζί και φωνάζουν ρυθμικά:
'Αγρότη, πεινάς;! Γαμιέται ο Πειραιάς!...




Τυχαίο ανέκδοτο

Λάρισα - Ποδόσφαιρο

Ήταν ένας Λαρισαίος ποδοσφαιριστής που ήταν φαντάρος . Παίζει η ομάδα του στη Λάρισα και δεν προλαβαίνει να πάει στο πρώτο ημίχρονο γιατί δεν πήρε εγκαίρως άδεια από τον διοικητή του . Τελικά πρόλαβε το 2ο ημίχρονο .
Πλησιάζει τον προπονητή του και του λέει ....
- Πόσου είν του σκορ ;
Ο προπονητής ..
- Τρία - μηδέν ( 3-0 )
Ο Λαρισαίος ....
- Ποιοι έβαλαν τα γκολ ;
Ο προπονητής ....
- Του πρώτου το βαλε ου Μανολάκης του φούρναρη. Το δεύτερου το βαλε ο Κωστάκης του περιπτερά και το τρίτο Μονιτς .
Ο Λαρισαίος ...
- Πότι πήραμι Γιουκουσλάβο και δεν το ξέρου ... ;