Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Πάνε 2 βλάχοι σε ένα club

αλλά ακούστε αυτά:
Πάνε 2 βλάχοι σε ένα club και καθώς πίνουν το ποτό τους, ο ένας βλέπει τα
ηχεία...και ρωτά τον άλλο:
-Ρε συ, τι ν τούτο;;;
-Ρε αυτό είναι ηχείο...
-Ναι, σιγά μην είναι και η Μυτιλήνη...




Τυχαίο ανέκδοτο

Η Κοκκινοσκουφίτσα...

Ο κακός λύκος στην Κοκκινοσκουφίτσα:
- Θα σε πιάσω στα χέρια μου, θα σε κάνω κομματάκια και θα σε βάλω στο φούρνο...
- Όχι βέβαια! θα με φας όπως ακριβώς γράφει το βιβλίο.