Σ ένα νοσοκομείο κόψανε το πόδι κάποιου κι όταν έφευγε τον υποχρέωσαν να το πάρει μαζί του. Έψαχνε πολύ καιρό και τρόπους να ξεφορτωθεί το πόδι του, αδύνατο. Τελικά καταλήγει στο νεκροθάφτη.
-Φίλε να το θάψουμε;
-Ευχαρίστως, του απαντά και το έθαψε.
-Με καταϋποχρέωσες, με έσωσες, τι σου χρωστώ;
-Αστα ρε φίλε όλα μαζί !
Πηγαίνει ένας στον γιατρό:
- Γιατρέ μου, λέει, πονάω παντού. Αγγίζω το χέρι μου, πονάει. Αγγίζω το πόδι μου, πονάει. Αγγίζω το κεφάλι μου πονάει... Πρέπει να είναι πολύ σοβαρό αυτό που έχω. Είναι πολύ σοβαρή η περίπτωσή μου;
- Ηρεμήστε, λέει ο γιατρός. Δεν έχετε κάτι τόσο τρομερό. Απλώς το δάχτυλό σας είναι σπασμένο!!