Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Παίζουμε μπάλα;

Δύο τρελοί προχωρούν στο δρόμο και περνάν μπροστά από ένα γήπεδο και λέει ο ένας:
- Δεν πάμε να παίξουμε καμιά μπαλίτσα;
- Μα πώς αφού είμαστε μόνο δύο...
- Έλα μωρέ, εγώ θα κάνω τους παίκτες και εσύ τους θεατές, την κερκίδα.
- Εντάξει, άντε, πάμε.
Μπαίνουν λοιπόν μέσα στο γήπεδο και ξεκινάν.
Ο ένας έτρεχε πάνω κάτω. Έκανε τριπλίτσες και όλα τα σχετικά.
Ο άλλος καθόταν στις κερκίδες, ζητωκραύγαζε, φώναζε συνθήματα, χειροκροτούσε...
Σε κάποια φάση ο εκ της κερκίδας βρίσκει κάτω ένα τενεκεδάκι, το παίρνει στα χέρια του και το πετάει στο κεφάλι του άλλου.
Γυρνάει αυτός και φωνάζει:
- Καλά ρε, ανάμεσα σε 22 παίκτες, εμένα βρήκες και χτύπησες;
Και απορημένος ο άλλος κοιτάει δεξιά, κοιτάει αριστερά και απαντάει:
- Εδώ είναι 30 χιλιάδες κόσμος!!! Γιατί πιστεύεις ότι εγώ σε χτύπησα;;;




Τυχαίο ανέκδοτο

Το γιαούρτι και ο Τοτός

Kάθε μέρα στην τάξη του Τοτού η δασκάλα τους ρωτούσε τι φάγανε την προηγούμενη μέρα το μεσημέρι. Οι συμμαθητές του Τοτού απαντούσαν κρέας μόνο ο Τοτός έλεγε γιαούρτι. Οι συμμαθητές του τον κοροϊδεύανε. Ο Τοτός στεναχωρήθηκε και το είπε στην μαμά του. Η μαμά του του είπε να πει και αυτός κρέας. Την άλλη μέρα η κυρία ξαναρωτάει
- Τι φάγατε χτες το μεσημέρι;
Οι συμμαθητές του Τοτού απάντησαν κρέας.
- Εσύ τι έφαγες Τοτέ; ρωτάει η κυρία.
- Κρέας. απαντάει ο Τοτός
- Πόσο; ξαναρωτάει η κύρια.
- Ένα ποτήρι ολόκληρο, απαντάει ο Τοτός