Πήγαινε μια οικογένεια ταξίδι με το αυτοκίνητο στο βουνό.
Στον δρόμο βλέπουν μία ταμπέλα "Όριο 100χλμ". Αμέσως ο οδηγός, που ήθελε να είναι πολύ εντάξει με τον νόμο, χαμήλωσε ταχύτητα.
Παρακάτω βλέπουν ταμπέλα "Όριο 80χλμ". Ξαναχαμηλώνει ο οδηγός ταχύτητα.
Προχωρούν και άλλο και βλέπουν μια άλλη ταμπέλα "Όριο 50χλμ". Ξαναχαμηλώνει ο οδηγός ταχύτητα.
Παρακάτω βλέπουν ταμπέλα "Όριο 30χλμ". Ξαναχαμηλώνει ο οδηγός ταχύτητα και τώρα πηγαίναν με 30χλμ.
Ξαναπροχωρούν λίγο, βλέπουν κι άλλη ταμπέλα "Όριο 15χλμ". Ξαναχαμηλώνει ο οδηγός ταχύτητα.
Συνεχίζουν και τότε βλέπουν ταμπέλα "Όριο 5χλμ". Νομοταγής ο οδηγός ξαναχαμηλώνει ταχύτητα.
Πάνε παρακάτω και βλέπουν ταμπέλα "Όριο 1χλμ". Ξαναχαμηλώνει ο οδηγός ταχύτητα, αλλά το αμάξι σχεδόν δεν προχωρούσε πια, τόσο σιγά πήγαιναν.
Όπως λοιπόν πήγαιναν αργά σαν σαλιγκάρια, και είχαν αγανακτήσει την ζωή τους, βλέπουν μία άλλη ταμπέλα "Καλωσήρθατε στο Όριο!!!"
Περπατά ένας ανθρωποφάγος στην ζούγκλα του Αμαζονίου. Συναντά κάποιον και τον ρωτά:
- Είσαι ο Μανώλης;
- Όχι, λέει εκείνος.
- Τότε θα σε φάω! λέει και τον τρώει.
Παρακάτω συναντά έναν άλλο και του ρωτάει:
- Μήπως είσαι ο Μανώλης;
- Όχι.
- Τότε θα σε φάω!
Συνεχίζεται αυτό με κάθε άνθρωπο που συναντά. Στο τέλος συναντά έναν άλλο:
- Μήπως είσαι ο Μανώλης;
- Ναι, ο Μανώλης είμαι!
- Αντε ρε Μανώλη! Και έφαγα τον κόσμο για να σε βρω!