Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

On-line

Οn Line σε έπιασα ξανά
να κάνεις chat το βράδυ
σε forum ήσουν πονηρά
cyber θα έκανες πάλι

Ήσουν και στο yahoo κρυφά
σε conference μιλούσες
και ως της νύχτας τα στερνά
στο irc ξενυχτούσες

Τσάμπα reply έκανα
σ' όλα τα post που βάζεις
ακόμη και στα χαμηλά
που ξέρω πως συχνάζεις

Σου έστειλα κι ένα πμ
να ξέρεις πως σερφάρω
να μην νομίζεις δηλαδή
πως δε θα σε τσεκάρω

Στο shoutbox σου φώναζα
σε άλλους απαντούσες
smilies κι αν σου έβαζα
εσύ αδιαφορούσες

Θα ψάξω όλο το σκληρό
τα αρχεία σου να σβήσω
σε κάνω ban απ΄ το μυαλό
μήπως και ηρεμήσω




Τυχαίο ανέκδοτο

Η καλύτερη δικαιολογία

Ένας τύπος οδηγούσε τη μηχανή του βράδυ και το ευχαριστιόταν τρέχοντας πάνω από το όριο ταχύτητας. Ξαφνικά βλέπει τα φώτα του περιπολικού να ανάβουν πίσω του αλλά σκέφτεται ότι μπορεί να του ξεφύγει.

Ανεβάζει ταχύτητα, 150 ο αστυνομικός πίσω του,160,180,200 τίποτα δεν μπορεί να του ξεφύγει και σταματάει στην άκρη.

Αστυνομικός: - Είχα μια δύσκολη μέρα και τώρα εσύ που δεν σταμάταγες. Θα μπορούσα να σε πάω μέσα αλλά μια και είμαι κουρασμένος θα σε αφήσω αν βρεις μια δικαιολογία που δεν την έχω ξανακούσει...
Μοτοσικλετιστής: - Ξέρετε προχθές η γυναίκα μου το έσκασε με έναν αστυνομικό
Αστυνομικός: - Λοιπόν;;;
Μοτοσικλετιστής: - Νόμιζα ότι ήσασταν ο ίδιος και με κυνηγούσε να την επιστρέψει.
Αστυνομικός: - Καληνύχτα σας!!