Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Ομοιότητες.

- Γιατι οι άντρες είναι σαν τα σαλιγκάρια;
- Γιατί έχουν κέρατα... τους τρέχουν τα σάλια... και νομίζουν ότι το σπίτι είναι δικό τους...

- Ποιά η διαφορά ενός άντρα και του καφέ;
- Απολύτως καμία! Και οι δύο σου κάνουν τα νεύρα σπαράλια!!

- Γιατί οι άντρες είναι σαν τα δελφίνια;
- Γιατί λένε ότι είναι έξυπνοι αλλά δεν έχουν καταφέρει ακόμη να το αποδείξουν....




Τυχαίο ανέκδοτο

Κιχ, κιχ, κιχ...

Ήταν ένας φοιτητής που είχε μάθημα στις 10 και ήταν 9.50. Για να πάει πιο γρήγορα σκέφτηκε να κάνει ωτοστόπ.Σταματάει ένα μηχανάκι, και τον ρωτάει ο οδηγός:
- Ε, φίλε που πας;
- Φιλίππου. Να μπουκάρω στο μοτόρι;
- Και δεν μπουκάρεις;
Στον δρόμο ο φοιτητής καθόταν ήσυχος στην μηχανή, μόνο που σε κάθε στροφή έλεγε "κιχ, κιχ, κιχ, κιχ...". Φτάσανε, κατέβηκε από την μηχανή, και ο οδηγός τον ρώτησε γιατί το έκανε αυτό.
Και ο φοιτητής απάντησε:
- Η μάνα μου είπε ένα περιστατικό με μία μηχανή που έτρεχε πολύ, και έπεσε σε μία στροφή, και ο τύπος δεν πρόλαβε να πει ούτε κιχ!!!