-Τι κοινό έχουν ο Ολυμπιακός με το Νευροκόπι;
-Και τα δύο είναι αποκλεισμένα από το Νοέμβρη!
Θέλω Να Το Κάνουμε Μαζί, Θέλω Η Αδρεναλίνη Μας Να Ανεβεί Στα Ύψη!.
Τα Κορμιά Μας Να Νοιώσουν Την Ηδονή! Το Καλύτερο Πήδημα Της Ζωής Μας!
Θέλω Να Κάνουμε Bungee Jumping!