Ο Τοτός βλέπει ένα μεθυσμένο ξαπλωμένο στο πεζοδρόμιο και τον ρωτάει... --- Γιατί πίνεις τόσο κρασί; --- Για να πνίξω τις στενοχώριες μου. --- Καλά,......κι αν ξέρουν κολύμπι;...............
Μπα ; Βάλαμε και ζωνούλα;