Ο ιρακινός μεγαλογιατρός μαζεύει τους σωσίες του Σαντάμ...
- Κύριοι, έχω να σας πω καλά και κακά νέα! Τα καλά νέα είναι ότι ο Σαντάμ ζει!
Τα κακά νέα είναι ότι... έχασε το ένα του χέρι!
Κάποιος τύπος έχει πάει διακοπές μόνος του και αφού αφήνει στο δωμάτιο τα πράγματα του, κατεβαίνει στην πισίνα να γνωρίσει κόσμο.
Βλέπει στις ξαπλώστρες ένα τύπο και αφού κάθετε δίπλα του και συστήνετε τον ρωτάει:
- Θέλετε να παίξουμε ένα τάβλι;
- Μια φορά έπαιξα και δεν μου άρεσε.....
Ο ήρωας μας επιμένει:
-Θέλετε να κάνουμε μια βουτιά στην πισίνα;
-Μια φορά βούτηξα και δεν μου άρεσε...
Απαντάει βαριεστημένα!
Απελπισμένος πλέον ξαναπροσπαθεί....
-Θέλετε να σας κεράσω μια μπύρα;
- Μια φορά ήπια και δεν μου άρεσε...
Απαντάει με το ίδιο βαριεστημένο ύφος.
Κάποια στιγμή σκάει μύτη ένα πιτσιρίκι.
- Δικό σας; Ρωτάει ο ήρωας μας.
- Ναι...
- Μοναχοπαίδι φαντάζομαι.....