Δυο ψεύτες κάνουν διαγωνισμό στο ποιος θα πει το μεγαλύτερο ψέμα.
Λέει ο πρώτος δείχνοντας το καμπαναριό:
- "Βλέπεις μια μύγα πάνω στην καμπάνα;"
Κι ο δεύτερος:
- "Εγώ δε βλέπω τη μύγα αλλά ακούω τα βήματα της!!"
Εν καιρώ δικτατορίας ένας ανθρωπάκος περπατούσε σε κάποιο κεντρικό δρόμο της Αθήνας και σε κάποια στιγμή βλέπει ένα πλήθος ανθρώπων να φωνάζει ρυθμικά και με σθένος 'ΚΑΤΩ Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ'.
Η όλη κατάσταση του κεντρίζει το ενδιαφέρον και ενώνεται με το πλήθος και αρχίζει να φωνάζει μαζί τους το προαναφερθέν σύνθημα!
Μετά από λίγο πλακώνει η αστυνομία και αρχίζει το ξύλο και το κυνηγητό, διαλύεται η συγκέντρωση και ο ανθρωπάκος πάνω στο πανικό συλλαμβάνεται από το 'όργανον' ο οποίος του λέει:
- Καλά δεν ντρέπεσαι στην ηλικία σου να μπλέκεις με αυτά τα αποβράσματα και φωνάζεις τέτοια συνθήματα;
Και του απαντάει ο ανθρωπάκος!
- Καλά, μα μπισκότα είναι αυτά που φτιάχνει;;;!!!