- Γιατί οι ναρκομανείς μισούν τον Κωτσόβολο;- Γιατί η πρώτη δόση είναι μετά από 6 μήνες...
- Γιατρέ μου, έχω αμνησία.- Τι έχετε;- Τι έχω;