Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Οι κουμπάροι

Ήταν δύο κουμπάροι, και ο ένας αγόρασε αυτοκίνητο.
Παίρνει λοιπόν τον άλλο να πάνε βόλτα.
Προχωράν βγαίνουν από το χωριό και λέει ο οδηγός.
- Όποτε φτάνουμε σε σταυροδρόμι θα κοιτάς δεξιά και αριστερά. Αν δεν έρχεται αμάξι, θα μου λες "ντάξει".

Μετά από μερικές μέρες ξυπνάνε στο νοσοκομείο.
- Ρε συ, θυμάσαι τι συνέβη; ρωτάει ο οδηγός τον κουμπάρο του.
- Ναι!! Την τελευταία φορά δεν είπα "ντάξει", είπα "τανκς"!!!!




Τυχαίο ανέκδοτο

Το περίπτερο

Περπατά κάποιος στην Αθηνά αμέριμνος. Ξαφνικά βλέπει στο απέναντι πεζοδρόμιο έναν που κοιμάται καθισμένος σε μια καρεκλά παρά την κίνηση και τη φασαρία. Περίεργος λοιπόν, περνά απέναντι και σκουντάει τον κοιμισμένο λέγοντας
- "Ψιιιιτ κύριος. Τι κάνεις εδώ;"
Κι ο άλλος ξυπνώντας λέει αλαφιασμένος:
- "Σε; Τι; Αμάν μου πήραν το περίπτερο!"