Ήταν μια παρέα από 5 ελεφαντίνες και έκαναν μπάνιο στη θάλασσα. Μία όμως δεν έμπαινε και τη ρωτάνε οι άλλες:
- Γιατί δε μπαίνεις; Είναι ωραία!
- Δεν μπορώ, λέει αυτή, γιατί έχω περίοδο
- Και γιʼαυτό σκας; Βάλε ένα προβατάκι και μπες!!
Είναι ο ασθενής και λέει:
- Γιατρέ κατάπια το κλαρίνο μου.
Λέει ο γιατρός:
- Είστε τυχερός που δεν είστε πιανίστας.