- Γιατί οι δύτες πέφτουν ανάσκελα από τη βάρκα;- Γιατί, εάν έπεφταν μπρούμυτα θα έπεφταν μέσα στη βάρκα...
Για να μπορούν να κρύβονται πίσω από τις κερασιές!