Ήταν μια φορά δύο τρελοί. Εκεί που περπατούσαν στο δρόμο βλέπουν έναν να κάνει κουπί με μια βάρκα μες στη μέση του δρόμου.
Τα χασαν οι τρελοί! Οπότε ο ένας λέει στο φίλο του:
- Καλά τρελός είναι αυτός εκεί πέρα;
- Ναι, κάνει κουπί μες στο δρόμο!
- Πήγαινε πες στου να μη κάνει βλακείες!
- Τι λε ρε, τρελός είσαι; Να πας εσύ! Εγώ δεν ξέρω κολύμπι!
Μια φορά ένας γεράκος ήταν έτοιμος να πεθάνει! Έτσι λοιπόν σκέφτηκε να πάει σε ένα νηπιαγωγείο να μεταμφιεστεί σε παιδάκι. Έτσι και έκανε.
Ο χάρος έψαχνε απο δω απο κει ,τελικά τον βρήκε!
Του λέει ο γεράκος μεταμφιεσμένος σε μωράκι:
- Είμαι μωράκι και τρώω το φαγάκι μου.
- "Αντε τέλειωνε να πάμε άτα", απαντά χάρος.