Ήταν δυο γεροντοκόρες σε μια συναυλία και ρωτά η μία την άλλη:
- Γιατί τραγουδάνε κι οι δύο μαζί;
- Για να τελειώσουν πιο γρήγορα ηλίθια, απαντά η άλλη.
Μια πολύ μα πολύ ασκημομούρα πάει στον ψυχίατρο. Μπαίνοντας τού λέει:
-γιατρέ μου, δεν έχω φίλους, κανένας δεν με πλησιάζει, όλοι γελάνε σε βάρος
μου. Μπορείτε να με βοηθήσετε να αποδεχτώ την ασχήμια μου;
Και ο ψυχιατρος:
-φυσικά μπορώ. Ξαπλώστε στον καναπέ, μπρούμυτα.